شنبه , آوریل 20 2024
خانه / نوشمک / فروش نوشمک به قیمت عمده

فروش نوشمک به قیمت عمده

فروش نوشمک به قیمت عمده هم اکنون در این سایت اینترنتی انجام می شود از این رو متقاضیان می توانند از طریق برقراری تماس با مدیران فروش مجموعه شیرینو این محصول پر فروش را سفارش دهند. نوشمک را می بایست یک نمونه نوشیدنی بسیار محبوب دانست چرا که با فرا رسیدن فصل تابستان نرخ فروش آن روندی صعودی داشته و بازار عرضه و تقاضای آن فوق العاده داغ می باشد. این نوشیدنی پر تقاضا در عین داشتن ساختاری ساده توانسته است نظر مثبت طیف وسیعی از گروه های سنی را به خود جلب نماید و مجموعه ما با فروش نوشمک به قیمت عمده در صدد کسب رضایت خاطر شما مشتریان عزیز می باشد.

کارگاه تولید نوشمک یخی

با نزدیک شدن ماه های گرم سال به دلیل افزایش تقاضا برای خرید عمده انواع نوشمک در سراسر کشور به خصوص استان های جنوبی کارگاه ها و کارخانجات بسیاری در زمینه تولید و عرضه این محصول فعال هستند و توانسته اند نیاز مصرف کنندگان را به طور کامل پوشش دهند علاوه بر این در حوزه صادرات آن نیز ورود کرده و انواع نوشمک تولیدی در کشور آماده ارسال به کشورهای همسایه می شود. البته که نوشمک ترکیبی کاملا ساده دارد اما در عین سادگی بسیار پر طرفدار بوده و به هیچ عنوان محدود به سن و سال خاصی نیز نمی باشد و بسیاری از افراد بزرگسال نیز علاقه ویژه ای به این نوع نوشیدنی دارند و اما مواردی نظیر آب، آبمیوه، پوره میوه و شکر اجزا اصلی تشکیل دهنده نوشمک هستند. تفاوت اصلی نوشمک و یخمک با بستنی یخی و یا همان آلاسکا را می توان در فقدان چوب بستنی دانست چرا که در تولید نوشمک از تیوپ های پلاستیکی که عموما اشکالی متنوع دارد استفاده می شود.

عزیزان فعال در حوزه پخش و فروش نوشمک به قیمت عمده در استان های خوزستان، بوشهر، بندرعباس و زاهدان جهت خرید عمده این محصولات با قیمت های کاملا رقابتی با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

فروش نوشمک

انواع نوشمک یخی

عاملی که موجب جذب بهتر مصرف کننده برای خرید این محصول شده است علاوه بر طعم که عموما با اسانس میوه های مختلف نظیر پرتقال، توت فرنگی، آلبالو، بلوبری، طالبی، زرشک و … به بازار عرضه می شود استفاده از اشکال متنوع بوده که می تواند بسیار در این زمینه تاثیر گذار باشد. اگر بخواهیم انواع نوشمک یخی را نام ببریم می توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم.

  • نوشمک پیچی
  • نوشمک لیوانی
  • نوشمک خرسی
  • نوشمک عروسکی
  • نوشمک شمشیری
  • نوشمک موزی
  • نوشمک هویجی
  • نوشمک تفنگی
  • نوشمک نارنجکی و …

با توجه به فعالیت مجموعه شیرینو در زمینه فروش نوشمک به قیمت عمده شما مشتریان عزیز می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت تماس حاصل نمایید.

فروش نوشمک

سفارش نوشمک یخی

با در نظر داشتن آمار فروش بالای این محصول به ویژه در فصل گرم سال اگر خواهان ثبت سفارش برای آن هستید می توانید به سادگی ما را از میزان خرید خود مطلع سازید و نوین ترین روش خرید را که به طور قطع خرید آنلاین می باشد تجربه نمایید و از مزایای بی شمار آن بهره مند گردید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON