جمعه , مارس 29 2024
خانه / نوشمک / قیمت خرید نوشمک عمده

قیمت خرید نوشمک عمده

قیمت خرید نوشمک عمده را می توانید از طریق این سایت اینترنتی دریافت نمایید چرا که نوشمک یک محصول بسیار پر فروش می باشد و توانسته است نظر مثبت همه متقاضیان را به خود جذب کند. نوشمک همواره یک نوشیدنی بسیار محبوب و پر فروش بوده که عموما با تقاضای بالای مصرف کننده همراه است به همین دلیل کارخانه های فراوانی با داشتن خطوط تولید مجهز و تمام اتوماتیک اقدام به تولید این محصول می نمایند تا نیاز مشتریان را به طور تمام و کمال بر طرف نمایند. مجموعه شیرینو با اعلام قیمت خرید نوشمک به صورت عمده امکان دسترسی آسان به این نوع نوشیدنی را برای همه مشتریان فراهم آورده است.

خط تولید نوشمک

همان طور که می دانید با نزدیک شدن به فصل تابستان مصرف انواع نوشمک و یخمک روندی صعودی به خود می گیرد و متقاضیان فراوانی از گروه های سنی مختلف خواهان خرید این محصول محبوب هستند و لذا با توجه به آمار فروش بالای نوشمک و یخمک در بازار خطوط تولید بسیاری در سراسر کشور اقدام به تولید این نمونه نوشیدنی با کیفیت مطلوب می نمایند و امروزه این کار به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های به روز صورت می پذیرد. با وجود گسترش و توسعه صنعت تولید انواع فرآورده های یخی همچنان کودکان علاقه بسیاری به خرید نوشمک های پیچی و نوستالژیک نشان می دهند اما این روزها علاوه بر تولید این نمونه نوشمک انواع دیگری با اشکال متنوع نظیر خرسی، لیوانی، عروسکی، تفنگی، شمشیری، موزی، هویجی و … به بازار عرضه می شود. نوشمک را در گذشته عموما با رنگ های قرمز و زرد (نارنجی) می شناختند اما به تازگی از طعم های بسیار متنوعی نظیر بلوبری، طالبی، نوشابه ای، توت فرنگی، زرشکی و … استفاده می نمایند.

عزیزان فعال در حوزه خرید و فروش نوشمک به قیمت عمده در استان های خوزستان، بوشهر، بندرعباس و زاهدان جهت خرید عمده این محصولات با قیمت های کاملا رقابتی با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

قیمت خرید نوشمک

نمایندگی پخش نوشمک

پخش نوشمک به صورت عمده و گسترده توسط مجموعه شیرینو در اقصی نقاط کشور صورت می پذیرد و برای بهره مندی مشتریان از قیمت اقتصادی و به صرفه این محصول به صورت مستقیم و کاملا بی واسطه از درب کارخانه ارسال می شود و به این ترتیب متقاضیان می توانند خریدی آسان و غیر حضوری را از خود کارخانه انجام دهند و از مزایای بی شمار خرید اینترنتی نیز استفاده نمایند.

در صورتی که قصد ثبت سفارش برای این محصول را دارید بهتر است قبل از نهایی کردن آن از قیمت بروز خرید نوشمک مطلع گردید از این رو می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت خرید نوشمک

خرید انواع نوشمک یخی

با توجه به نرخ فروش بالای انواع نوشمک در بازار خصوصا در فصل تابستان اگر درخواست ثبت سفارش برای این محصول را دارید می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی درج شده در این سایت اینترنتی تماس حاصل نمایید و حجم در خواستی خود را به مدیران فروش مجموعه اعلام فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این فرآورده یخی به دستتان برسد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON