یکشنبه , آوریل 28 2024
خانه / ژله شکری / قیمت ژله شکری میوه ای

قیمت ژله شکری میوه ای

مجموعه شیرینو در نظر دارد با ارایه ژله شکری میوه ای با کیفیت و قیمت مناسب رضایت مندی مشتریان خود را به دست آورد چرا که این محصول به علت داشتن محبوبیت فراوان نزد متقاضیان آمار فروش بسیار بالایی در بازار دارد و توانسته است جایگاه خود را تثبیت نماید.

اگر قصد خرید این محصول پر طرفدار را دارید بهتر است پیش از ثبت سفارش از قیمت ژله شکری میوه ای اطلاع حاصل کنید.

کارخانه ژله شکری

از آنجایی که ژله شکری محصولی بسیار خوشمزه و دارای تنوع وسیعی می باشد امروزه در سراسر کشورمان کارخانه ها و کارگاه های متعددی اقدام به تولید و پخش این نمونه شیرینی کرده اند و به منظور تسهیل این کار از دستگاه های مکانیزه استفاده می شود تا هم تیراز بالاتر رود و هم از دخالت دست نیز جلوگیری به عمل آید، با این فرآیند مصرف کننده می تواند محصولی بهداشتی و و با کیفیت را دریافت نماید و از خرید خود لذت ببرد. برای تولید این شیرینی فانتزی و بسیار خوشمزه از پودر ژلاتین به عنوان ماده اصلی و کاربردی استفاده می شود و به منظور بر آورده کردن انتظارات در رنگ ها و قالب های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود که می توان به طرح ماه و ستاره به عنوان پر فروش ترین نوع ژله شکری اشاره نمود و در طعم ها و اسانس های مختلفی نظیر توت فرنگی، موزی، پرتقالی، بلوبری و … موجود است.

با خرید ژله شکری مرغوب از گروه بازرگانی شیرینو می توانید قیمت مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قیمت ژله شکری

خرید ژله شکری ارزان

به منظور خرید ژله شکری مرغوب می بایست المان های متعددی را رعایت نمایید که مهمترین آن انتخاب یک سایت مرجع با داشتن سابقه ای روشن در زمینه فروش محصولات خوراکی می باشد تا بتوانید با خاطری آسوده سفارش خود را تثبیت نمایید. گروه بازرگانی شیرینو تلاش نموده تا رضایت خاطر شما عزیزان را به دست آورد ومحصولات نفیسی را ارایه دهد.

قیمت ژله شکری

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری

اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری در سراسر کشور

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری قصد دارد در سراسر کشور نماینده بپذیرد لذا …

SOCIALICON
SOCIALICON