یکشنبه , آوریل 28 2024
خانه / شیرینی / اعطای نمایندگی شیرینی مرغوب

اعطای نمایندگی شیرینی مرغوب

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی انواع شیرینی با کیفیت و مرغوب در صدد است در سراسر ایران نمایندگی بپذیرد لذا عزیزان علاقه مند به همکاری با ما می توانند به سادگی در سودآوری آن شریک گردند. توجه به این نکته نیز بسیار اهمیت دارد که میزان تلاش افراد می تواند با سودآوری ارتباط مستقیمی داشته باشد پس می بایست افراد دیدی بلند مدت داشته باشند تا به موفقیت تضمین شده دست یابند.

روش تهیه انواع شیرینی

بر خلاف شیرینی های تر که بسیار شیرین و پر چرب هستند شیرینی های خشک متعادل و پر طرفدار بوده و برای مصرف روزانه نیز مناسب تر می باشند. انواع شیرینی های خشک در اعیاد و مراسمات بسیار کاربرد دارند و گزینه ایده آل جهت پذیرایی از مهمانان بوده دلیل آن نیز دوام و ماندگاری بالای آن می باشد. روش تولید شیرینی های خشک به دلیل استفاده از مواد اولیه مشابه تقریبا با یکدیگر همسان بوده اما تفاوت هایی نیز در روش پخت آنها وجود دارد به عنوان مثال در شیرینی نان برنجی عضو اصلی آن آرد برنج می باشد اما در شیرینی نخودچی از آرد نخودچی استفاده می شود لذا می توان این تفاوت ها را در طعم آن ها مشاهده نمود. از انواع شیرینی خشک می توان به نمونه های زیر اشاره نمود.

  • شیرینی نارگیلی
  • شیرینی برنجی
  • شیرینی آجیلی
  • شیرینی باقلوا
  • شیرینی خانگی
  • شیرینی مشهدی و …

امروزه اعطای نمایندگی شیرینی یک روش مناسب در جهت بالا بردن راندمان فروش بوده که توسط مجموعه شیرینو اجرایی شده است.

اعطای نمایندگی شیرینی

واگذاری نمایندگی انواع شیرینی در سراسر کشور

هم اکنون مجموعه شیرینو اقدام به واگذاری نمایندگی  فروش انواع شیرینی نموده است تا با این کار در اقصی نقاط کشور نماینده فعال بپذیرد.

دریافت نمایندگی فروش شیرینی در یزد/همدان /اصفهان /بندر عباس/ زاهدان/ تهران/ اراک/ ساری/ گرگان/ خرم آباد/ اهواز/ کرج/ بجنورد/ مشهد/ بیرجند/ ارومیه/ تبریز/ قزوین/ زنجان/ کرمانشاه/ کرمان/ سنندج/ ایلام/ شهرکرد/ بوشهر/ سمنان/ یاسوج/ بندر عباس/ رشت/ اردبیل
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری

اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری در سراسر کشور

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری قصد دارد در سراسر کشور نماینده بپذیرد لذا …

SOCIALICON
SOCIALICON