شنبه , آوریل 27 2024
خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی در تهران

فروش عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو فروش عمده انواع شیرینی را در تهران و اقصی نقاط ایران زمین کلید زده است و مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت ها و نحوه ارسال محصول با ما از طریق اطلاعات تماس ثبت شده در این مطلب تماس حاصل نمایند. چرا که شیرینی عضو جدا نشدنی از سفره ایرانیان در ایام عید نوروز می باشد.

خرید انواع شیرینی خشک مرغوب

بهتر است در ایام عید انواع شیرینی خشک را به منظور پذیرایی از مهمانان در نظر بگیرید چرا که هم ماندگاری بیشتری دارد و می توان آن را تا مدت ها در جای خنک مانند یخچال با دمای مناسب نگهداری نمود بدون اینکه طعم و مزه آن تغییر محسوسی داشته باشد و هم اینکه این نمونه شیرینی از نوع تر متمایز است یعنی مضرات بسیار کمتری داشته و می توان گفت متعادل تر می باشد لذا خرید انواع شیرینی خشک در ایام عید نوروز در اولویت است به خصوص اگر به لحاظ قیمتی شرایط مساعد تری نیز داشته باشد و ما این امکان را فراهم آورده ایم تا شما عزیزان متقاضی خرید شیرینی خشک بتوانید در کنار کیفیت قیمت مقرون به صرفه را نیز تجربه نمایید.

فروش عمده انواع شیرینی در تهران و سایر شهرستان ها توسط مجموعه شیرینو انجام شده است لذا شما عزیزان می توانید با ما در تماس باشید.

فروش عمده شیرینی

قیمت به روز انواع شیرینی

دوستان عزیزی که درخواست خرید عمده انواع شیرینی خشک را از مجموعه شیرینو دارند بهتر است پیش از ثبت سفارش از قیمت به روز و عمده انواع شیرینی خشک اطلاع حاصل نمایند چراکه این روزها و با بالا رفتن قیمت مواد اولیه و وجود نوسان در بازار از بیان قیمت معذور هستیم و می بایست خریداران محترم جهت اطلاع از قیمت ها با مدیر فروش مجموعه تماس داشته باشند و سپس سفارش خود را اعلام نمایند.

در صورتی که خواهان خرید عمده انواع شیرینی خشک با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی از مجموعه شیرینو هستید با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده شیرینی

انواع شیرینی خشک عید

همان طور که بیان شد در ایام عید شیرینی های خشک جایگاهی ثابت دارند و اکثریت افراد علاقه مند به مصرف این نمونه شیرینی هستند. ما در این بخش قصد داریم تا به انواع شیرینی های ارایه شده توسط مجموعه شیرینو بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید با علم به این موضوع اقدام به سفارش نمایید.

  • شیرینی نخودچی
  • شیرینی بهشتی
  • شیرینی آجیلی
  • شیرینی خانگی
  • شیرینی مشهدی(مربایی)
  • شیرینی قیطونی و …
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری

اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری در سراسر کشور

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی کلوچه خوانساری قصد دارد در سراسر کشور نماینده بپذیرد لذا …

SOCIALICON
SOCIALICON