یکشنبه , آوریل 28 2024
خانه / باسلوق / خرید اینترنتی باسلوق شب یلدا

خرید اینترنتی باسلوق شب یلدا

خرید اینترنتی باسلوق ویژه شب یلدا را از این مرکز خرید به سهولت انجام دهید چرا که باسلوق یک محصول پر طرفدار و بسیار خوشمزه است همچنین می توان از آن برای پذیرایی در شب های خاصی مانند شب یلدا نیز بهره برد. شما عزیزان می توانید از طریق مجموعه شیرینو به سادگی هر میزان از این نوع شیرینی فوق العاده را سفارش دهید.

باسلوق ژله ای شب یلدا

از معروف ترین شیرینی های مختص شب یلدا می توان به باسلوق اشاره کرد که طعمی خاص و منحصر به فرد دارد و علاوه بر شب یلدا در مراسمات مختلفی همچون ایام عید نوروز نیز کاربرد فراوان دارد. به واقع باسلوق سوغات شهرستان مراغه بوده و در تولید آن به منظور خوشمزه تر شدن از انواع مغزیجات استفاده می شود. همچنین باسلوق یکی از جمله شیرینی های مقرون به صرفه است که امروزه کاملا متنوع تولید و روانه بازار می شود پس اگر خواهان زیباتر شدن سفره یلدای خود هستید می بایست از انواع باسلوق های ارایه شده توسط مجموعه شیرینو خریداری نمایید.

در صورتی که خرید اینترنتی باسلوق ویژه شب یلدا را مد نظر دارید می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی درج شده در انتهای این مطلب در تماس باشید.

خرید اینترنتی باسلوق

قیمت باسلوق شب یلدا

همان طور که گفته شد باسلوق یک محصول بسیار محبوب می باشد که به منظور بر طرف کردن سلایق مختلف در شکل های گوناگون تولید می شود اما قیمت روز آن وابسته به مواد اولیه ای نظیر مغزیجات به کار رفته در آن می باشد البته که قیمت عمده باسلوق کاملا به صرفه تر خواهد بود.

اگر شما نیز مایل هستید از قیمت عمده انواع باسلوق به منظور خرید اینترنتی آن مطلع شوید با ما در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی باسلوق

پخش عمده باسلوق

ما در مجموعه شیرینو به دنبال ارایه محصولات با کیفیت هستیم لذا با پخش عمده انواع باسلوق به اهداف خود در زمینه جلب رضایت مشتریان دست خواهیم یافت.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده باسلوق

فروش عمده باسلوق با ارزانترین قیمت

فروش عمده باسلوق به عنوان یک شیرینی پر طرفدار توسط این مجموعه در هر اندازه …

SOCIALICON
SOCIALICON