یکشنبه , آوریل 28 2024
خانه / باسلوق / مرکز پخش باسلوق تبریز

مرکز پخش باسلوق تبریز

در حال حاضر مجموعه شیرینو مرکز پخش باسلوق تبریز می باشد لذا شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارشات خود با ما ارتباط بگیرید. چرا که باسلوق از جمله شیرینی های بسیار خوشمزه و مقرون به صرفه می باشد در عین حال می توان از آن برای مراسمات متنوعی مانند شب یلدا و ایام عید نوروز نیز بهره برد.

تهیه باسلوق تبریز

امروزه می توان کارگاه ها و کارخانه های بسیاری را در جای جای ایران عزیز مشاهده نمود که به تولید انواع باسلوق و راحت الحلقوم به شیوه صنعتی می پردازند از این رو تهیه و تولید این محصول بسیار حایز اهمیت می باشد و می باست کاملا بهداشتی تولید و به بازار عرضه گردد. باسلوق یک نمونه شیرینی با بافتی خاص و منحصر به فرد می باشد که شبیه به ژله بوده از کشش خوبی برخوردار است و این ویژگی باعث شده که طرفداران بسیاری از سنین مختلف داشته باشد. در تولید باسلوق از مواد اولیه ساده ای استفاده می شود موادی به مانند نشاسته، شکر، گلاب، وانیل، پودر ژلاتین، پودر نارگیل، مغز گردو و …

در صورتی که خواستار خریداری این محصول از مرکز پخش باسلوق تبریز هستید می توانید همواره با ما در تماس باشید.

مرکز پخش باسلوق

خرید انواع باسلوق

مجموعه شیرینو امکان خریداری انواع باسلوق و راحت الحلقوم را در اشکال گوناگون و با کیفیت مناسب فراهم آورده است لذا مشتریان عزیز می توانند به سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایند و از مزایای بی شمار این روش خرید بهره مند گردند. از انواع باسلوق های موجود در بازار می توان به نمونه های زیر اشاره نمود.

  • باسلوق راحت الحلقوم
  • باسلوق رنگی
  • باسلوق تک پر گردویی
  • باسلوق دو پر گردویی
  • باسلوق پرچمی
  • باسلوق لقمه ای و …

مرکز پخش باسلوق

سفارش باسلوق راحت الحلقوم

با توجه به مطالب عرضه شده اگر درخواست ثبت سفارش برای این محصول با کیفیت را دارید می توانید این موضوع را با ما در میان بگذارید و ما را از حجم سفارش خود مطلع نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده باسلوق

فروش عمده باسلوق با ارزانترین قیمت

فروش عمده باسلوق به عنوان یک شیرینی پر طرفدار توسط این مجموعه در هر اندازه …

SOCIALICON
SOCIALICON