سه شنبه , آوریل 30 2024
خانه / لوکوم / پخش عمده لوکوم به قیمت کارخانه تولیدی

پخش عمده لوکوم به قیمت کارخانه تولیدی

پخش عمده لوکوم با کیفیت مطلوب هم اکنون از طریق این مجموعه خرید صورت می پذیرد، چرا که این محصول خوراکی بسیار خوشمزه و در عین حال مقوی می باشد و میتوان از آن به عنوان یک میان معده فوق العاده استفاده نمود. ما با پخش عمده لوکوم که سوغات تبریز می باشد در صدد جلب توجه مشتریان خود هستیم تا از این طریق بتوانیم رضایتشان را به دست آوریم.

پخش عمده لوکوم با لحاظ مواد تشکیل دهنده آن

برای اینکه خریدی با خیال آسوده داشته باشیم بهتر است ابتدا به مسایلی توجه نماییم که شاید مهمترین آنها بحث کیفیت یک کالا باشد چرا که هر چه کیفیت بالاتر باشد رابطه مستقیم با افزایش خرید خواهد داشت در نتیجه مواد اولیه به کار رفته در محصول می تواند تا حد زیادی تعیین کننده کیفیت یک محصول به خصوص خوراکی باشد. ما در این بخش قصد داریم به مواد تشکیل دهنده لوکوم که سوغات تبریز می باشد بپردازیم، این شیرینی که از خانواده شیرینی های ژله ای بوده از ترکیب ژل نشاسته به همراه قند تشکیل می شود و می توان آن را با گلاب، لیمو، دارچین به همراه مغز گردو، پسته و یا پودر نارگیل طعم دار و خوشمزه نمود.

پخش عمده لوکوم

قیمت لوکوم

قیمت لوکوم کاملا وابسته به مواد به کار رفته در آن می باشد به این معنی که اگر در تولید آن از موادی هم چون گردو و یا پسته استفاده شده باشد طبعا قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد و البته که نوع های ساده آن نیز موجود بوده که عمدتا با انواع میوه ها طعم دار می شوند.

در صورتی که خواهان خرید عمده این محصول خوشمزه می باشید می توانید با ما در ارتباط باشید.

پخش عمده لوکوم

خرید اینترنتی لوکوم

با توجه به ذکر ویژگی های بارز این محصول خوراکی اگر همچنان

خواهان ثبت سفارش برای آن هستید می توانید در کوتاه ترین

زمان ممکنه با مدیر فروش مربوطه ارتباط گرفته وحجم درخواستی

خود را اعلام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON