جمعه , آوریل 26 2024
خانه / زولبیا و بامیه / فروش عمده زولبیا بامیه ماه رمضان

فروش عمده زولبیا بامیه ماه رمضان

فروش عمده زولبیا بامیه ماه رمضان به واسطه مجموعه شیرینو صورت می پذیرد لذا شما عزیزان می توانید خرید این محصول را با این مجموعه تجربه کنید و به مشتریان دائمی و ثابت ما تبدیل شوید چرا که هدف از ارائه این محصولات کسب رضایت خاطر مصرف کننده بوده و برای دست یابی به این امر بهترین انواع شیرینی را با بالاترین کیفیت و قیمتی به صرفه و اقتصادی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. فروش عمده زولبیا بامیه ماه رمضان هم اکنون در این سایت اینترنتی و به صورت مستقیم (بی واسطه) انجام می شود.

مواد تشکیل دهنده زولبیا بامیه

همان طور که اطلاع دارید زولبیا و بامیه یک محصول بسیار پر فروش و محبوب نزد تمامی مصرف کنندگان در سراسر کشور می باشد چرا که با توجه به کاهش قند خون در اثر روزه داری وجود یک خوراکی خوشمزه و شیرین می تواند در ایام ماه مبارک رمضان بسیار دلچسب باشد. از گذشته تا به حال همواره مصرف این نوع شیرینی در ایام ماه مبارک بسیار پر تقاضا بوده و به تازگی در اشکال متنوع و رنگ بندی متفاوت جهت جذب بهتر مشتریان تولید و روانه بازار می شود، کارخانه های فراوانی در سطح کشور در زمینه تولید و عرضه انواع زولبیا و بامیه فعال هستند و نیاز کشور را در این باره بر طرف می نمایند اما مجموعه شیرینو نیز امکان دسترسی بی واسطه و مستقیم از خود کارخانه را برای شما مشتریان محترم فراهم آورده است. از مواد تشکیل دهنده این نمونه شیرینی بسیار محبوب می توان به مواردی نظیر آرد سفید، ماست، نشاسته، شکر، گلاب، زعفران، آبلیمو، تخم مرغ، روغن مایع، جوش شیرین و هل اشاره نمود.

با توجه به فروش عمده زولبیا بامیه توسط مجموعه شیرینو اگر در خواست ثبت سفارش آن را برای ماه مبارک رمضان دارید بهتر است هر چه سریعتر اقدام نمایید و سفارش خود را نهایی کنید چرا که با نزدیک شدن به این ایام به دلیل حجم بالای خرید از پاسخگویی به همه مشتریان معذور خواهیم بود.

فروش عمده زولبیا بامیه

قیمت روز زولبیا و بامیه

با توجه به تغییر قیمت مواد اولیه و همچنین نوسان موجود در بازار فروش شیرینی اگر قصد ثبت سفارش برای زولبیا و بامیه را در ایام ماه مبارک رمضان دارید بهتر است قبل از نهایی کردن سفارش خود قیمت روز آن را از مجموعه شیرینو استعلام بگیرید و طبعا با خرید عمده این محصول می توانید از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند گردید.

در صورتی که خواهان خرید عمده این محصول پر فروش هستید بهتر است برای اطلاع از قیمت عمده زولبیا و بامیه با مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

فروش عمده زولبیا بامیه

خرید اینترنتی زولبیا و بامیه

همان طور که اطلاع دارید هر ساله مصرف زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک با رشد چشمگیری روبه رو می شود و فروش عمده آن توسط مجموعه شیرینو صورت می پذیرد از این رو شما عزیزان می توانید ما را از میزان خرید خود مطلع نمایید و از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت اینترنتی با مدیران فروش ما تماس برقرار کنید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی

اعطای نمایندگی شیرینی مرغوب

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی انواع شیرینی با کیفیت و مرغوب در صدد است در …

SOCIALICON
SOCIALICON